De stad Dordrecht is kwetsbaar als het water stijgt. Daarom beschermen ze de stad en haar bewoners met veilige dijken en waterkeringen. Maar elk jaar heeft Dordrecht te maken met hoog water en wateroverlast. En door klimaatverandering stijgt de kans op een grote overstroming. Het Festival Voor de Vloed vraagt met een culturele knipoog aandacht voor dit risico. Op ludieke manieren ervaren de Dordtenaren wat zij zelf kunnen doen om zich voor te bereiden voor als het mis gaat. Zo is er straattheater, een expositie, stellen monunmentale gebouwen hun zolder open om te ervaren hoe het is om daar te schuilen en heel veel andere activiteiten.
Branding • webdesign
Het jaarlijks terugkerend festival speelt zich af in historisch Dordrecht. Voor en door Dortenaren. De nostalgie van deze eeuwige strijd met het water komt terug in de branding voor het festival.
Ik maakte drie versies van Evita’s logo. Deze symboliseren het ochtend-, middag- en avondlicht.
Een wit logo om te gebruiken als watermerk op haar prachtige foto’s.
Stickers met het nieuwe logo.
Voor haar business card gebruikte ik een folielaag, die reflecteert in het licht.
Op de website van Evita vind je een selectie van haar werk.
Kijk op evitacopier.com voor de gehele website.
Wil je ook met mij samenwerken voor een passende branding?
Wil je met mij samenwerken, heb je een vraag of wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Stuur mij dan een mail via onderstaand formulier.
Wil je met mij samenwerken, heb je een vraag en wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Stuur mij dan een mail via onderstaand formulier.